چگونه کفش کتانی کانورس را در استایل خود ست کنیم؟

با وجود اینکه برندهای مختلفی از کفش‌های کتانی وجود دارد اما یک برند بالاتر از همه ایستاده است و آن برند آمریکایی کانورس (Converse) است. این برند آمریکایی مشهور بیش از صد سال است که پر قدرت به تولید کفش‌های کتانی مشغول است. کانورس برای علاقه‌مندان به دنیای مد کفش‌های کتانی کلاسیکی را تولید می‌کند که هیچگاه دمده نمی‌شوند و جذابیتشان را از دست نمی‌دهند.

امروزه کانورس کتانی‌های مختلف و متنوعی را در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌کند. کانورس کتانی‌هایی از مدل‌های ساق‌دار بلند مشکی و ساده، ساق کوتاه سفید تا حجیم، طرح‌دار رنگی و هر مدلی که بین این مدل‌ها قرار بگیرد را تولید می‌کند و کتانی‌هایی را عرضه می‌کند که مناسب استایل هر فردی باشند. در این مطلب به معرفی مدل‌های مختلف کانورس و نحوه‌ی ست کردن صحیح آن‌ها در استایل می‌پردازیم.

 

کانورس سفید و مشکی

کتانی‌های کلاسیک، سفید و مشکی و بنددار کانورس به سادگی قابل تشخیص هستند. این مدل تنها مدلی نیست که همه‌ی افراد بشناسند اما جزو مدل‌هایی است که همه‌ی آقایان باید داشته باشند. این کفش جذاب و راحت مدلی است که به خوبی با همه‌ی استایل‌ها ست می‌شود اما با لباس‌های کلاسیک و قدیمی ظاهر بهتری را ایجاد می‌کند. این کفش‌های کتانی با لباس‌های غیررسمی بهتر ست می‌شوند. برای ست کردن کانورس سفید و مشکی در ابتدا شلوار جین زاپ‌دار یا راحت خود را انتخاب کرده و سپس لباسی را بدون فکر کردن زیاد برای نیم تنه بالایی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید تیشرت، پیراهن شمبری و کت بامبر را برای داشتن یک استایل ایدئآل ساده انتخاب کنید.

 

 

کانورس ساق بلند مشکی بسیار شیک است. برای تکمیل استایل همراه این کفش شیک از یک شلوار جین اندامی که پایین آن تا شده است استفاده کرده و استایل بالاتنه را ساده و کلاسیک نگه دارید؛ به عنوان مثال یک تیشرت ساده‌ی سفید بپوشید یا پیراهن آستین‌ کوتاهی که کمی طرح‌ دارد را انتخاب کنید. انتخاب تکمیل استایل به خود شما بستگی دارد اما سعی کنید استایل را با پوشیدن یک عینک آفتابی ویفرر رنگ تیره تکمیل کنید.

کانورس ساق بلند قرمز

کانورس ساق بلند قرمز یک جایگزین برجسته برای استایل‌های مشکی و سفید است. این رنگ بسیار جذاب بوده و توجه بسیاری را به سمت پاهایتان جلب می‌کند. با انتخاب لباس‌های رنگ روشن استایلتان را متوازن نگه دارید. از انتخاب استایل مونوکروم و مشکی اجتناب کرده و به جای آن به دنبال رنگ‌های دیگر باشید. آبی و سرمه‌ای به خوبی با قرمز ست می‌شوند و سبز مکمل آن است. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ‌ها باید ملایم باشند تا تضاد چشمگیری بین رنگ‌های روشن ایجاد نشود. همانطور که برای رنگ‌های خنثی رنگ قهوه‌ای ملایم پایه‌ی ایدئآلی برای استایل ایجاد می‌کند.

mweb_fashion
ارسال دیدگاه