کد خبر:182
پ
janbaz
با سابقه ترین امام جمعه کشور:

جانبازان قهرمانان واقعی این ملت هستند

ورامین- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: جانبازان، قهرمانان واقعی این ملت هستند و قطعا جانبازان و خانواده های آنان نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، بعد از ظهر شنبه با حضور در بیت جانباز ۷۰ درصد ورامینی، «علی کارخانه» با وی […]

ورامین- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: جانبازان، قهرمانان واقعی این ملت هستند و قطعا جانبازان و خانواده های آنان نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، بعد از ظهر شنبه با حضور در بیت جانباز ۷۰ درصد ورامینی، «علی کارخانه» با وی دیدار کرد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: جانبازان، قهرمانان واقعی این ملت هستند و قطعا جانبازان و خانواده های آنان نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند.

وی اضافه کرد: افرادی که جان خود را در کف دست گرفته و با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل اجازه ندادند، دشمن حتی یک وجب از خاک این سرزمین را اشغال کند، این روحیات ارزشمند است، هیچ انگیزه ای جز ولایت مداری، اسلام دوستی و دفاع از میهن این عزیزان را به سوی جبهه ها روانه نکرد.

محمودی گلپایگانی با بیان این که، خانواده های جانبازان، در واقع پرستاران صبوری هستند که یک عمر از جانبازان پرستاری کردند، اظهار داشت: قدر خانواده های جانبازان را باید دانست و قطعا اجر و پاداش خانواده های صبور جانبازان، کمتر نیست.

وی افزود: امروز روحیات دفاع مقدس، تنها راه علاج مشکلات کشور است، هر مسئول در هر پستی که قرار دارد باید با روحیات جهادی و ایثار و از خود گذشتگی تنها به پیشرفت کشور بیاندیشد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار حضور داشت.

منبع
خبرگزاری مهر
پوسته خبری مشکات
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید